2011. június 29., szerda

VW POLO 1.4 "BOGI" 1996 FERDEHÁTÚ! :-) LICIT1ft!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

SZIASZTOK!
Jelenlegi tudásom szerint az ég világon semmi probléma nincs a működésemmel, kivéve, hogy a szélvédőm sajnos megsérült, ezért ezt ki kell cserélni. Nagyon megbízható vagyok, soha le nem fulladok, utolérni pedig lehetetlen. Lehet, hogy ránézésre kicsi vagyok, de lehajtható hátsó üléseimnek hála még hűtőgépet is szállítottam már. Amúgy ha öten ültök bennem, akkor is kényelmes vagyok, sőt utazáskor még a csomagok is bőven elférnek. Hiszed vagy sem, keveset fogyasztok, ez a mai világban úgy gondolom, nagyon fontos tényező. Igazi élmény velem autózni, jó vagyok annak a bizonyos első autónak, vagy akár tapasztalt sofőröknek is. Igen, lehet, hogy nincs bennem szuperhűtőklíma, meg tolatóradar, és még az ajtók sem gombnyomással nyílnak, de a beépített cd-s rádiónak hála így is fantasztikus élmény a letekert ablakok mellett süvíteni velem az országúton. Műszakim még jövő decemberben is érvényes!
Üdv:
"Bogi"



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-30 15:46
. VW POLO 1.4 "BOGI" 1996 FERDEHÁTÚ! :-) LICIT1ft!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos